Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

vrijdag 6 mei 2011

Een bestelling gemaakt

We kregen via koningendag een aantal bestellingen en deze pencilrol was er 1 van heb ik vandaag afgegeven en ze was er blij verrast mee.Ze geeft les op school dus wilde een aparte potloden etui en dit was de oplossing.
De stofjes had ze zelf uitgezocht met mijn zus (Creabea knutseljuf)

En zo is ie geworden hoe vinden jullie hem geworden?


Fijn weekend en geniet van het heerlijke weer

2 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi zus.
xxxxxxxxx

Pleuntje zei

Leuk je pennen etui.
Ik ga morgen even alle andere dingen lezen op je blog. groeten Petra van Pleuntjesblog