Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

maandag 8 augustus 2011

terug van weggeweest!!!! en toch maar een andere naam???

Zo we zijn gisteren avond laat thuis gekomen van een weekje Parijs en 2 daagjes Euro Disney.
We hebben enorm veel gezien.
Hier wat foto momentjes van onze heerlijke maar erg vermoeiende vakantie.
Daar kan ik nog 2 weken van bij komen dus dat gaat helemaal goed komen.




Dit is een kleine impressie van wat we allemaal gedaan hebben en echt een kleine want we hebben maar liefst 1000 foto s gemaakt :-)

En ja ik ben het er nog steeds niet mee eens met de naam van mijn blog ik wil iets apartsa maar wel wat bij mij past ik dacht aan verschillende namen daar in mijn volgende bericht meer.

Eeen fijne dag gr Jacqueline

5 opmerkingen:

Marjanne zei

wat fijn dat jullie het leuk gehad hebben hier in "mijn" stad! En het weer vile mee!Niet echt een uitrust vakantie inderdaad, maar daar ga je niet voor naar Parijs

Roos zei

Wat een leuke foto's en wat fijn dat jullie zo'n geweldige week hebben gehad.
Ben ook erg benieuwd naar je volgend berichtje waar je meer gaat vertellen over je blog-naam, fijne week verder, groetjes Roos

Esther zei

Leuke foto's en fijn dat jullie het na jullie zin hebben gehad, geniet even lekker na, ik ben ook erg benieuwd naar je volgende berichtje. groetjes Esther.

lien zei

Welkom terug! Ja, na 2 dagen Disney heb je minstens twee weken nodig om bij te komen he? Leuke fotocollages!!!

Makkie zei

Wat fijn dat jullie het fijn hebben gehad! Tjonge je hebt foto's genoeg gemaakt, leuk!
Ben benieuwd wat je naam gaat worden!
Fijne dag!