Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

zondag 30 september 2012

Swap swap swapperde swap!!!

hallo lieve allemaal.
Mischien hebben sommige van jullie hem al voorbij zien komen bij Sil van hart en ziel van SIL!!!!
Maar we hebben geswapt een tijdje terug vroeg ze of ik voor haar wat wilde haken en natuurlijk wilde ik dat wel hoor!!!
Ze wilde een paar bloemen en een hoesje voor een niet breekbaar vaasje :-).
Ik heb daar nog een paar potloden met een bloem erop gehaakt bij gedaan en een sleutelhanger in een hartvorm.

Hier is wat ik verstuurt heb naar Sil:


En wat ik van haar kreeg of mijn dochter dan want ik wist even niets en vroeg of ze iets kon maken voor dochterlief nou dat heeft ze gedaan hoor!!!!
Ik had/heb een super blij kind.......................ze is er zo blij mee dat ze het ook nog op school moest laten zien :-)
Mamma ik hou het voor eeuwig!!!!Met een hele hele hele grote glimlach.
Heeft ze het echt speciaal voor mij gemaakt echt super super mooi gemaakt,dat is wat ze zei.
Sil ik kan het echt niet genoeg zeggen ontzettend bedankt voor deze super swap!!!!

En dit is wat we van Sil kregen:


Een hele fijne week toegewenst en tot blogs.
Lieve groetjes Jacqueline

9 opmerkingen:

Anoniem zei

wat enorm leuk zeg!!!!! wat je dochter heeft gekregen en wat je zelf hebt gemaakt~!
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Unknown zei

Beide super.
Je bent weer goed aan het haken
geweest. Erg leuke kleurtjes weer.
En Madelief boft maar weer.
Xx

Unknown zei

die potloden zijn echt heel leuk. Eens even heel goed kijken hoe je die er bovenop hebt gemaakt?!
Fijne week,
Geriene

Lief en Mooi zei

Allereerst wat een prachtige dochter! En wat een leuke swap heb je gedaan. Mooie dingen die je maakte en ook Sil heeft leuke dingen gestuurd. Groetjes en een fijne dag!

lien zei

Ahhh wat een geslaagde swap! En wat een lieve dochter :)

Esther zei

Leuke swap zeg, fijne week lieve groet Esther.

Pleuntje zei

Jij blij,zij blij en zij blij !!! Mooi!! X

Doortje Dartel zei

Wat een leuke en vrolijke dingen.

Van mij, voor jou zei

Wat zijn jullie verwend. Is die hello kitty een schilderijtje of iets anders? Hoe krijg jij de foto's in dit kader? daar ben ik al lang naar op zoek. lieve groetjes kathy